Tisdag

Idag vabbar man igen,men hoppas hon ska kunna gå i morgon.
Idag blir det väldigt lugnt ska bara upp till apoteket och affären en sväng sen blir det att mysa med lillan.
Fanny åkte in för en stund sen med Oliver till stan dom skulle dra och bada med Olivia,Linn och hennes kille dom är galna tycker jag herregud det är ju höst ute.
Har precis suttit och gått igenom räkningarna nu och insett att det där bidraget man får ,lön kallas det visst det räcker ju inte till mkt,tur vi ska åka till Ullared då blir det att shoppa lite grann.
Nädå vi överlever nog hahaha.
Sitter och kollar lite på nätet om jag hittar något kul har beställt hem en jacka till Fanny i alla fall.
Nähä nu ska jag göra mig i ordning vi höres..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0