Torsdag

Då var det morgon i vårat hem,och den börjar med att Frida kommer och mår dåligt efter att har hostat hela natten,ont i halsen mm.
Så det var bara att ringa och sjukskriva henne,sen har jag ju gubben hemma sen tidigare han har också ont i halsen och är allmänt risig.
Jag känner väll mig rätt okej lite i halsen kanske,ja så ni hör ju hur det låter  värsta sjukstugan.
Vi som skulle åkt till Daniel och Natta idag och träffat lilla underverket,det blir inget med det.
Fanny därimot gav sig precis iväg till skolan med full packning,den nya klassen skulle åka till Getterö idag och umgås laga mat på stormkök,bada,åka ring,göra samarbetsövningar.
Så det såg hon fram i mot jättemkt.
Nu ska jag gå  och göra lite frukost till min sjuklingar!
Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0