En dag med blandade känslor!

Idag har man varit ledig men jag har mest försökt att vila ryggen som jag sabbade i går vet i tusan vad jag gjorde den bara låste sig!
När ungarna kom hem från skolan så bestämde vi oss för att åka in till stan för att jag skulle röra på ryggen lite,samt skulle dottern köpa julklappar till pojkvännen och kompisar och ville ha mamma med som smakråd!
Fannys kompis Moa följde också med,när vi hade uträttat lite så bestämde vi oss för att ta en mysig fika på 
Där det blev varm choklad och god kaka,mums!
Sen gick vi bara på Baronen och kollade innan vi åkte hem,Frida shoppade någon klapp också,sen blev det hem och äta mumsiga fyllda tortillas.
Nu sitter man här med en öm rygg och funderar på att gå och ta en tablett och sen sova.
Hoppas alla har haft en bra Måndag!
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0