Torsdag

Hej allihopa ...
Jag mår fortfarande inte bra,vet inte vad det är med mig,den som lever får se.
Idag har den här dagen också tillbringats i soffan och kolla på film.
Fanny gick precis till en kompis och skulle sova där inatt och min lilla skrutt står och dansar framför just dance 4 det var ett väldigt lyckat köp.
Snart kommer älsklingen hem så dår blir det lite mat sen bara tar det lugnt.
Till något helt annat vad har min älskade snö tagit vägen så jävla tråkigt när det är så här grått och tråkigt,jag vet att många älskar att den försvinner men inte jag älskar vintern tycker det är så fint älskar förstås alla våra årstider.
Hoppas det kommer lite till sportlovet när barnen är lediga.
Ha en bra kväll allihopa/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0