Ser ut som misshandel

Hej alla glada!!
 
Först måste jag bara säga att jag är jätteglad för alla som läser min blogg trots att jag är usel på att blogga !!!
Kommer dröja länge innan jag blir som dottern och blogga regelbundet varje dag och få upp en sådan stor statistik som hon har,men men jag är glad för hennes skull och för min att jag har några läsare ialla fall.
Nu kommer ni säkert undra vad min överskrift betyder hahahhaha,för ett par veckor sen beställde vi en jättebra ansiktsmask på nätet mest till dottern eftersom hon är i den åldern hon är och vill slippa finnar och allt skit man får under huden i den åldern.
Vi har läst massa om den innan och den ska vara jättebra men rätt dyr,men skit samma det viktigaste är funktionen.
Vilket som så fick vi hem den och Fanny skulle testa den,hon blev svart i hela ansiktet och vi trodde det var som en vanlig att bara dra bort den sen,men när tiden hade gått en halvtimma så skulle hon dra och den satt jävlar vad den satt hahahaha så man kan nog säga den fick bort mkt även småhår man har i ansiktet,men gud vad len hon blev,men det gjorde ont .
Vilket som så när hon var klar så var hon röd som bara den i ansiktet,dagen efter gick det bättre.
Idag så skulle jag testa en tänkte jag,och det gjorde ont men när jag väl blev av med den så såg jag helt misshandlad ut knallröd på vissa ställen ,men nu är jag len som en baby i ansiktet.
Nu ska jag börja planera mat för idag är jag ledig och i 2 dagar till det är för tusan lyx har jag inte varit sen i början på juni.
Men dom här dagarna är fullt upp i alla fall,min stora tjej ska ha fest i helgen så det blir att handla och göra färdigt allt som ska göras på festen får väll hjälpa Fanny lite.
Ha det bra alla kram på er/Anna

Kommentarer
Postat av: Zana och Ida

Haha,kul att du börjat blogga igen Anna :)

2012-09-04 @ 18:10:39
URL: http://www.nochtem.blogg.se
Postat av: Lina

ooo vad är det för spännande ansiktsmask?

2012-09-04 @ 21:37:47
URL: http://linasbabbel.blogg.se
Postat av: Annie

Svar: Jadå jag har haft en fantastisk helg, Tyckte Fannys kalas blev jättebra iallfall, även att det finns omogna personer som skriker och vissa som skickar hot sms och bus ringer mitt i natten.. :/
Men är så himla glad att jag blev bjuden på den för så mycket har jag nog aldrig skrattat på ett kalas kan jag ju säga :D
Hur har din dag varit då? :)

Kram Annie <3

2012-09-09 @ 16:05:33
URL: http://annielife.blogg.se
Postat av: Annie

Svar: Lite sent svar men jaja :P Jadå hade det jättebra :) Aww tack! Du med det är jättefint och passar verkligen dig :) <3

Kram Annie

2012-09-19 @ 16:16:06
URL: http://annielife.blogg.se
Postat av: Kim

Kikar in och kollar lite på bloggen. Ha en bra dag :)

2012-11-04 @ 21:02:04
URL: http://www.urmittperspektiv.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0