Nyår

Hej allihopa...
Nu är det 2013 och ett nytt år börjar,nyår var lugnt för vår del i år pga att jag jobbade både på dagen och dagen efter.
Nyårsafton jobbade jag till halv 3 sen åkte jag hem och uffe och jag började laga lite mat vi gjorde plankstek för första gången i våra liv.
Den bestod av svensk Oxfile,potatismos,kantarellsås,kantareller,harico verts,tomat,lök.
Den blev så lyckad så himla gott.
När vi hade ätit upp den så satt vi bara och pratade och hade hur mysigt som helst,sen var det dags för efterätt och det var ett nytt recept jag hade fått från en jobbarkompis och det var CITRONTARTE MED HALLON,mums..
Efter det blev det spela spel som vår familj älskar,denna gången blev det sätt sprätt på en miljon.
Sen gick vi ut vid midnatt och smällde lite med grannarna eller försökte i alla fall hahaa det blåste typ halv storm,så när vi kom in igen så skålade vi in 2013 och hoppas verkligen det blir bättre än 2012 med alla sjukdomar ..
Ha det bra allihopa och var rädda om varandra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0