Onsdag

Hej svejs..
Idag är det Onsdag och jag är ledigt gutt som tusan och i morgon också,ska se om jag kan få tag i en läkare i morgon eftersom jag inte mår hundra.
Igår nyårsdagen jobbade jag och efter det så hade vi en helt lugn och skön kväll Fannys pojkvän kom så vi käkade lite pizza och hyrde film och sen bara softade vi hahahahaha
Idag leker Frida med en kompis och Fanny väntar väll in killen sen ska dom dra vidare till några kompisar ja så ser livet ut oftast här nu hahaha så mkt egentid ,ska kolla film nu vi hörs ha en bra dag allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Anna!

Kul att Du "hörde" av Dig och skrev :) Nej, jag bor inte kvar i Nybro sedan över ett halft decennium tillbaka utan numera i Emmaboda. Det kanske inte är den bästa kommunen att bo och leva i alla gånger, men framförallt har man närheten till både Karlskrona, Växjö och Kalmar med goda kommunikationer.

2013-01-03 @ 20:25:21
URL: http://www.urmittperspektiv.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0