Tisdag!

Idag har solen lyst och vad tillbringade jag min tid då jooo inomhus så klart inte kul men ett måste.
Först på fm jobbade jag sen var det dags att åka till skolan där vi pratade smitta  och kollade film,det är riktigt äckligt när man börjar tänka på alla ofentliga ställen som bara växer massa bakterier på,tur handsprit finns.
Nä jag kom hem från skolan så fick jag ett ryck och bytte till vårgardinerna i köket tänkte påskynda våren lite.
I morgon blir det att gå ut och käka lunch och ha någon föreläsning med jobbet och chefen,nice <3
Nähä nu börjar halv åtta hos mig så vi hörs tänkte njuta i min ensamhet lite med det och en kopp te.
Ha en bra kväll allihopa!/Anna
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Anna

Glad påsk på Er! Du finner mig på twitter under namnet kimblomkvist

2013-03-30 @ 21:04:25
URL: http://www.urmittperspektiv.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0