Bakdag

Idag mår jag lite bättre,har tagit dagen till att baka så mycket som jag orkade,det blev ialla fall gifflar och ännu fler lussekatter,eftersom dom jag bakade för 2 veckor sen är snart slut.

Sen tog ja det lugnt resten av dagen.

I eftermiddag när gubben kom hem med ungarna blev det mkt uppskattat,åhhhhhhhhhhh mamma vad det luktar gott,du är bäst ...
Vad glad och lycklig man blir av att höra sånt att dom kan bli så glada för lite nybakat...
Allt var bra tills min gubbe till klantarsel tappade 8-10 av dom nybakade lussekatterna i diskhon ,fan vad arg jag blev,här har man stått ochslitit sjuk och allt så kommer hanoch klantar sig,åhhhhhhhhhhhhh.

Ikväll har flickorna och jag ätit taco och myst vid tvn till idol,fredagsmys.
Gubben åkte iväg och kollade på innebandy och det kunde han gott göra när han har varit dum hahahahaha.

CL98 herrar spelar hemma.

Nu ska jag kolla på slutet av idol ...
Kramizzar Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0