Fest

Idag är det tisdag 8/12 och ikväll väntas det fest,ska på kommunens julfest,på brofästet.
Vi får väll se hur det bir har inte så stora förväntningar inte på maten ialla fall,har hört rykten att det blir kyckling och potatisgratäng va fan är julbordet,troligtvis kostar väll det för mkt för oss kommunalanställda....

Det blir ialla fall lite vin ,vi ska på förfest så kallad hos Ingemar innan,en på mitt jobb somprecis gått i pension...

Ja vad händer annars da inte mkt grejar lite här hemma till jul.
Igår kväll var jag hos syrran en stund och fikade lite,Sandra är ju hemma med Mika nu med .
Herregud vad den ungen växer,hon är så supersöt,var på modehuset innan var ju tvungen hitta lite snygga kläder till henne älskar att skämma bort henne.

Sen när jag kom hem så var kvällen lugn,slappade.

Nu ska jag fortsätta lite här...

Kramizzar Anna



Kommentarer
Postat av: Fanny

Så söt Mika är..

2010-01-10 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0