Festen på brofästet.

Kvällen blev ungerfär som väntat,vi var först hos Ingemar och där var mkt trevligt,han hade ju dukat upp allt vad fan dricka heter,gode gud hela diskbänken full.
Bara välja och vraka och ja som hade med mig en hel flaska vin,ja så ni kan ju tänka er själva hahahaha.

Men det var trevligt vi satt och småsnackade lite,mysigt att träffa några utanför norrlidens 4 väggar.

Sen tog vi världens minsta Taxi in till stan ,ja herregud Sherije och jag skulle tydligen sitta längst bak i några insatta säten som kändes dom var på golvet,ni kan ju bara tänka er hur det såg ut när vi skulle ut därifrån druckit och allt hahah det var nog en rolig syn för dom som stod där.

Där inne väntade fördrink och sen fick vi ju komma in i denna trånga lokal och summan av kardemumman av kvällen var förrätten var skit,huvudrätten var god och efterrätten var skit,underhållningen varbra men ett jävla hoppande ut och in på scenen,och baren var dyr.
Så kvällen var sådär.......

Lärde mig något den kvällen och det var att otrogna människor fy fan 3 karlar kladdade och hånglade med samma kvinna vid 3 olika tillfällen och 2 av dom var gifta,fy fan,men frågan är ju vem som var äckligast,usch för otrohet stackars fruar hemma.

Sen kom Jocke och hämtade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0