Fredagsmys

Jaha då var fredagen äntligen här och min lediga helg börjar,så skönt för har det verkligen tufft just nu på jobbet.

Idag har min första lediga dag gått åt att putsa om köksfönstrena som min sambo gjorde häromdagen,jag blev jätteglad när jag kom hem och han hade storstädat hela köket till jul och även tagit fönstrena,och det var verkligen fint.
Men idag kom den kära solen och lyste på fönstrena och gud vad jag skrattade,men han gjorde ett försök i alla fall och det blir jag glad över.

Har även storstädat Fridas rum till jul,så det känns skönt att det börjar bli en del klart.
'Annars idag tycker jag mest synd om mig själv för jag var och tog den sprutan igår så jag förhoppningsvis ska slippa tryne .
Jag tillhör ju riskgruppen för min astma så jag fick gå före i kön nästan som att vara kändis.Hahahahha

Så har en röd bulle på armen nu och värk i hela armen.
Just nu sitter jag bara och myser  frmför tvn,lite godis mums...

Men ska alldeles strax gå och sova ,ska upp i morgon och följa med dottern till oskarshamn hon ska tävla,så hoppas det går bra.

Natti allihopa
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0