Fullt upp

Hej allihopa........

Jag insåg nu ikväll att jag nog har haft fullt upp för jag har inte skrivit på bloggen på snart en vecka,men så kan det va.

I helgen som var så ååkte vi till oskarshamn på lördagen då min stora tjej skulle tävla,och väl där så invigde den lilla kiosken med en gång hahahahaha som vanligt,jag undrar hur jävla mkt pengar vi har lagt i dessa kioskassor.

Fanny var helt otroligt duktig hon sköt sitt bästa på tävling någonsin 110,3 med decimaler,när hon hade skjutit så låg hon etta då var det 3 skyttar kvar  men då gled vi ner på stan en stund och uträttade ärende  och när vi kom tillbaka så var det klart då hade hon blivit 3:a,så mamma är superstolt.
Så även denna helg hade vi med oss en pokal hem,hon kommer få plocka ner sina änglar för hon får inte plats.

Söndagen var Frida bjuden på kalas på leos lekland,så vi tillbringade dagen där,Fanny och hennes kompis följde med också,mkt roligt.Vi hade superkul.

Kvällen tillbringade vi hos brossan jag lagade käk hos han så vi åt i hop alla,även Adam var hemma hos han ,alltid lia kul att se han.

Sen kom den tråkiga måndagen igen och dags för jobb,men gick hem vid 12.30 då sandra hämtade mig och for iväg till skolan där den stora dottern väntade  på den stora sprutan,det gick bra men hon blev dålig på kvällen.
Sprängande huvudvärk och väldigt trött,så tisdagen fick jaag stanna hemma hos henne.
Men idag har jag jobbat igen och efter så åkte Lena och jag och shoppade lite till jobbet.
Kvällen har varit lugn och nu väntar 3 dagar lediiiiiigt,jiiiiiipi..

Natti/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0