IDOL

Jaha då åkte en av mina favoriter Rabihd men visst han satt mot min storfavorit så då ville jag ju så klart han skulle dra,men en liten tår fälldes,han är ju för fan ögongodis mmmmm.
Men som sagt Mariette och Erik är mina storfavoriter.

Idag har varit ett helvete på jobbet,fy fan man undrar om det är ett dårhus man jobbar på ibland,så jävla trött som jag var idag det var ett tag sen,men det verkar som att det är bara att vänja sig.

På EM kom Sandra ner till jobbet och mötte mig och hade med mitt söta gudbarn,snacka om att hon blev kidnappad av mina jobbarkompisar,det är sådanna som älskar sina barnbarn och gör allt för dom det enda dom pratar om det är mysigt med sådanna människor,som älskar barn.
Sen följde jag med henne hem till Syrran lite,så jag fick se en skymt innan jag åkte hem av både Daniel och Jenny  åxå.Roligt.

Ikväll har vi ätit en god middag tillsammans hela familjen(själva utan kompisar)så mysigt levande ljus och god mat är min grej.

Nu ska jag sova det är en viktig tävling för min Fanny i morgon,hoppas bara gubben orkar skjutsa för han fick gå hem i dag från jobbet (igen)....Stackars älskling ja ni vet ju hur karlar är när dom är sjuka..

KRAMIZZAR/Anna

Mina älsklingarFrida 2 år,hittade det,goding
Så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0