Måndag igen

Jaha då var det måndag igen och ytterligare en vecka närmare jul.PANIK.....

Nu sitter jag bara och slappar efter en full helg, i lördags var vi som sagt i torsås hela dan och hur kul var det på en skala hahhaha ja det vet väll alla som varit i världens ände fy fan inget att göra överhuvudtaget,stackars människor som bor där fattar inte hur min syrra stod ut förut.

Men lite roligt var det ju eftersom grejen var att vi befann oss i denna håla endast för min dotter tävlade i skytte,och det var så spännande eftersom det var så många skyttar och det kom ända ifrån gotland,i hennes klass
L9 var det 32 st som tävlade och Fanny blev 5:a och mamma blev jättestolt.
Hon slog två namn som brukar vinna över henne,kul.
Så fick en fin pokal.

Kvällen blev lugn och fridfull i soffan,Fanny hade en kompis här som skulle sova över,eftersom dom 2 tjejerna hade lovat att hjälpa till på Fridas Halloweenfest på söndagen,och den blev superduper lyckad och tjejerna var lekledare.
Fridas hade jättekul och det gick åt mkt popcorn och godis,roligt.

Sen var alltså måndagen här och det har varit fullt upp trots att jag har varit ledig,varit på kunskapsnavet,fixat doppresent,tagit stygnen i munnen,och utvecklingssamtal med Fanny.

Var supernöjd efter det skolarbetet flyter på riktigt bra och fick mkt beröm för svenskan.KUL

En trött och stolt mamma som bara slappar nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0