ONT

Jaha då var det torsdag och veckan snart slut och jag har varit skitdålig på att skriva här,har haft fullt upp i mitt liv.
Helgen som var hade ju Fanny halloweenfest,och på tisdagen var det dags för mig att gå till min nya tandläkare som jag har fått grymt förtroende för,jag som är så satans rädd för tandläkare,men det känns bra .
Det ända som inte känns bra är att det blir jävligt tomt i plånkan.

Men väl där var det ju som sagt dags att dra ut en tand och jag bävade som fan för det,han lagade lite först sen var det dags och jag hade en rot som hade böjt sig och han ville ju få upp hela skiten ,så fy vad ont det gjorde,men snäll som han är så tryckte han i mig massa tabletter så jag var typ hög som ett hus,så nu vet jag hur alla knarkare mår fy vad hemskt,helt borta.

Men min kära gubbe kom och hämtade mig med stygn i käften och 3000 kr fattigare,så nu blir det nudlar ända fram till julafton.

Annars har veckan varit som den brukar fulltecknad med barnens ativiteter och läxor...

Idag var mitt gudbarn hemma hos min syster så var tvungen springa in där och gosa en stund efter jobbet,usch det är hemskt så snabbt det går hon växer ju så det knakar,fasiken hennes mamma får ju sluta ge så fet grädde jag lär ju för tusan inte orka hålla henne den 29/11,blir hon för tung får jag väll skänka henne till prällen.

Men alltså bara för en stund,inte helt .
För hon kommer vara en av mina ögenstenar,jag har nämligen  små  fina stenar närmast mitt hjärta allra närmast ligger mina två helt underbara barn och min älskling.sen tätt intill ligger mina fya underbara syskonbarn Sandra,Daniel,Adam,Amanda och nu också då mitt blivande gudbarn Mika,sen min övriga familj mamma och syskon,ja och alla andra.Vänner.<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nu ska jag sova ha det bra
KRAMIZZAR
Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0