Besök

Dagen började med att Frida och jag åt frukost framför tv.n idag så mysigt.
Vid lunchtid sen kom min systerdotter Sandra och hälsade på sin moster,alltid lika kul att träffa någon av mina 4 syskonbarn,dom betyder så otroligt mycket för mig och har alltid gjort.
Frida blev väll nöjd eftersom hon tjatade till sig lite spelande av sin kusin.

Sandra hade med sig sin lilla söta dotter Mika som är just nu min ögonsten förutom mina egna barn då.
Hon är 7 veckor nu och så otroligt söt och framför allt snäll,hon sov nästan hela tiden när hon var här,vi 2 tiden gick vi med vagnen bort och hämtade Fanny på skolan,så fick Sandra se vad hon går och det blev en överaskning Fanny blev glad att få träffa dom en stund.

Idag har även Fanny börjat sin vecka som innebär elevens val,hon fick drama så på fredag ska dom spela upp en pjäs i skolan,roligt.

Nu sitter jag här och tar det lugnt ,min älskling har precis åkt och skjutit med ungarna.

Det blir hemma i morgon också och kurera mig,så jag kan jobba hela helgen sen.

Nu ska jag titta lite på dumburken.
Ha det bra
Kram/ Anna

Är så stolt att få bli gudmor till denna underbara varelser.


Kommentarer
Postat av: Saaandraaaa

Åhh hon kommer vara så stolt att få ha dig som gudmor!!

2009-10-12 @ 21:02:41
Postat av: Anna

Hon är så söt,lilla gumman.

2009-10-12 @ 21:54:38
Postat av: Anna

Hon är så söt

2009-10-12 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0