Bonde söker fru

Ikväll har jag infunnit mig på röda korset i oxhagen gick första delen på första hjälpen,det var ju ingen höjdare direkt att sitta där i 3 timmar men visst det var bättre än jag trodde,vi var typ bara 10 st så det var rätt lugnt,det blir nog värre på måndag när vi ska köra hjärt och lungräddning.
Men det är ju sista ggr då så det är rätt skönt.

När jag kom hem ikväll så fick jag typ damp på min käre sambo som jag önskar kunde ta lite mer ansvar över allt småplockande här hemma,så nu är klockan tolv på natten och jag slutade plocka för en halvtimma sen,börjar kännas som man är en hushållerska ibland hahaha,funderar på att ta ut lön ,så jag kan kosta på mig lite.

Har även hunnit se Bonde söker fru medans jag grejade lite,ja gode gud vilka roliga människor som är med i år
många är ju så blyga,hur ska dom kunna prata med varandra...

Näähä ska sova en stund nu det är ju en dag i morgon också som man ska upp med barn och skicka iväg till skolan.

KRAM /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0