Goooooooodmorgon

Ja vad händer idaag,inte mkt som vanligt när man är sjuk.
Men idag kommer söta sandra och Mika hit äntligen ska jag få gosa lite,längtat så,nu har jag ätit pencillin i 3 dagar så nu ska det inte vara någon fara.

Är fruktansvärt slö idag ligger här i soffan och kollar cartoon network med lilldottern hon fick vara hemma idag åxå,det är sista dagen hon äter pencillin så det är lättare att ge hemma än att dom ska strula med det på dagis,samt var man tvungen att skriva på något papper för att dom ska få ge.

Ska försöka dammsuga lite här hemma,sen när gubben kommer hem ska vi skura med klorin ute på inglasade,det är något som luktar där sen vi hade kaninen där.
Saknar Gosan mkt ,men samtidigt skönt att få ha ordning slippa allt dammsugande där ute 70 ggr om dagen.

Ikväll tränar dottern skytte nu börjar det närmar sig första tävlingen den 25/10 ålemsträffen,kan bli rätt bra i år,hon är så duktig.
Jag är så glad att hon håller på och gör det hon trivs med och står för det ,inför kompisar och allt,det är modigt
träningen går i första hand,och det är jag stolt över.

Hon blev så glad i går när hon kom hem och fick reda på att jag hade fixat så hon kunde greja med ännu mer saker på sina kort.
Kommer ett här som hon gjorde i ordning.
Ha det bra så länge
KRAM/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0