Kyckling-gryta

Idag har dagen bestått av att ringa och fixa med en massa saker till min medicinkurs,jag blev ju klar med den i fredags,mitt sista prov som jag trodde jag körde på verkar det som jag har klarat,vore gudomligt.

Men tyvärr kan inte skolan sätta betyg på kursen förrän jag har gjort HLR ,så det är det jag har ringt om hela dagen,skolan hade skickat en ansökan till röda korset att jag skulle göra det men tyvärr har röda korset skitit i det eller något så det verkar inte finnas någon sån kurs nu ,men jag ska ringa själv ännu mer i  morgon och se om jag kan fixa det själv på något sätt.

Jag har även fått reda på idag att jag ska vacinera mig mot tryninfluensan den 26/10,min chef ringde och sa det idag.
Så får väll se om man blir förlamad efter den sprutan ...

Ikväll har gubben och jag lagat en kycklingryta med ris och massa sallad det var mums....
Min dotter har haft sin kompis här ,dom har läst upp massa roliga saker dom har skrivit så jag har fått skratta en del ikväll hahahha...

Nu sitter jag här och tittar när mina barn spelar kort och väntar på att den stora resan ska börja..

Godnatt allihopa
Kram
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att du klarade tentan!! HLR-utbildning är det lilla. Den tar väl inte så lång tid. Det fixar du glant!!



Kram Ulrika B

2009-10-13 @ 19:49:12
Postat av: Adam ;)

Kyckling gryta e mums =)

2009-10-13 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0