Löööördag

Jobbat ikväll också både fredag och lördag kväll vilket roligt jobb man har,men man jobbade ju med going Lena ikväll så vi beställde lite pizza och tände lite ljus och satt och pratade igenom skiten man fick läsa i tidningen idag,det var nämligen så att.

När man vaknade idag så höll man på att sätta frukosten i halsen när man läste tidningen där det står snällt att det ska byggas lägenheter seniorboende på vår arbetsplats,där vi trodde att nästa år skulle renovering av sjukhemmet börjar,och senast i torsdags står någon som har hand om det ute på vårt jobb och prata om det på våran anhörigsträff och lovar att ingen ska behöva flytta därifrån av dom boende,och så blir det alltså lördag morgon idag och då står det tvärtom i tidningen fy fan vilken dålig moral imot dom boende och anhöriga och framförallt mot oss personal att vi får läsa i tidningen en lördagmorgon att det ska bli lägenheter,så det är väll bara inser faktar att man vet inte vad man jobbar nästa år fy fan säger jag bara man är inte vatten värd när man är anställd hos kommunen.
Så ni kan ju räkna med att det blev liv på jobbet idag,men vi är ju ett gäng tuffa kärringar som sätter igång mkt så skam den som ger sig kära steve sjögren och dom andra fina kommunmänniskorna ska snällt få komma ut och tala om vad fan dom sysslar med face to face.

När jag kom hem ikväll så mös jag bara i soffan en stund där fanns lördagsgodis och körslaget och hela min underbara familj,med mina goingungar,pussssssssssss på er.

Godnatt allihopa
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0