Onsdag

Idag har dagen mest gått åt till att slötitta på gamla filmer,min lilla dotter har varit hemma idag eftersom jag är ledig,så det blev även idag frukost vid tvn,inte bra börjar komma in i en ond cirkel tur man börjar jobba på fredag igen.
Min stora kom hem och berättade att dom hade fått rollerna till det dom ska spela upp på fredag och hon blev drottning så snacka om lycklig,haha killen blev prins.

Har även idag försökt att få tag i någon som kan hjälpa mig med HLR,men ser svårt ut.
Gubben är och skjuter med dottern och jag sitter och inväntar bonde söker fru,haha vilken galning man är följer varenda såpopera nästan...

Drastiskt.

Är sugen på scones hmmmmm,får se.

KRAMIZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Fanny

:)

2009-10-16 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0