Sista delen

Idag har varit en helt underbar dag,dagen började med att vi sov till typ 11 hmm pinsamt att berätta men gud så skönt det var,sen åt vi en gemensam frukost allihopa med massa gott.
Sen började det bästa hehe ,jag har smällt massa pengar, jippi.
Först åkte jag och köpte en blue ray spelare på media markt,sen vidare till ikea och shoppade en massa kul nya kuddar till soffan,ljushållare,handdukar,påslakan och en massa andra roliga grejer.

Min dotter hon har sprungit runt på stan idag med kompisar och shoppat till deras halloweenfest,som dom ska ha till helgen ska bli kul.

Sen åt vi en god middag med köttfärslimpa och mätt som jag var åkte jag vidare till röda korset för att göra sista delen på HLR kursen nu ikväll och det var mkt roligt ett gäng goa och glada har vi varit,lite tråkigt att det är slut men nu är jag färdig med min kurs i medicin fattas bara ett betygsamtal.JIPPI.

Jag glömde säga det vi har köpt lite filmer idag åxå så nu ska gubben och jag glo på en.
Imorgon är det dags för en extradag på jobbet så tråkigt,men men...

Fanny ska inviga Leos lekland i morgon ,hoppas du får kul gumman...

KRAMIZZZAR/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0