Sjuk och dans

Skrev ett inlägg tidigare idag ,men så grejade jag här inne och råkade trycka bort det helt,jaja.

Min lilla har varit och dansat hade gärna följt med ,men orkade inte ,min kropp är inte vad den borde vara.
Jag har bara sett henne dansa ett par minuter eftersom jag aldrig har tid att följa med pga mitt roliga jobb som man är på så gott som varje helg.

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk,har massa som behöver göras shoppa massa saker som behövs,målar om här hemma mm,för hjälper man inte till och säger vad som ska göras så händer ju inte heller något.

Nähä ska försöka hitta lite pengar här hemma nu ,Fanny kom hem nu efter en natt hos kompis och sa att hon ska på bio.

Ja vad roligt det är att få se sina barn (aldrig) igår var hon och massa kompisar och körde Lasergame.
Men man ska väll inte klaga ,man får vara glad hon har mkt vänner.

Har satt gubben på att laga köttgryta nu,hehe.

Kram så länge/Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blev köttgrytan god då:D kram

2009-10-11 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0