Snart dags

Nu är det snart dags för min såpopera ensam mamma söker,som börjar om 10 minuter ja jag vet jag är en såpopera nörd.Haha.

Nu har äntligen min underbara dotter kommit hem från bion och en helg hos kompis,så nu har vi suttit och gjort om lite bilder på picnik som hon bara älskar,köpte uppgraderingen till henne idag så nu kan hon leka i ett helt år för bara 200 spänn typ,kul det är ju hennes liv.

Förra veckan satt vi och spelade bingolotto ,ja det är sant jag spelar det endast för tidsfördriv och önskar vinna lite pengar,då vann jag en ny lott så den sitter Fanny och spelar nu,men än så länge ingen vinst.

Nähä nu ska jag bädda ner mig i soffan,så säger godnatt för ikväll.

Ps.Gubbens köttgryta blev riktigt bra,men istället brände han baguetterna ikväll.jaja man kan inte kräva allt.

Nu vann Fanny hahahahahahaha en ny bingolott.

KRAM/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0