Städat!!!!!

Hej allihopa..

Idag har dagen gått åt att städa städa städa,usch så tråkigt det är men så fint det blir,det jag ägnade mest åt idag var badrummet fy vad det var behövligt skurade hela skiten tog bort badkarskanten och allt,fan vad jag är duktig...
Efter det blev det skurar alla golven,skönt så i morgon innan jobbet kan man bara ta det lugnt..

Vid lunch idag kom gubben hem med feber och ont i knäna han har nog fått flunsan ,ja herregud tur man jobbar helgen och slipper lyssna på allt ömkande,för det vet ju alla hur det är när en gubbe är sjuk...Stackarn ....

På eftermiddagen kom min storasyster och systerdotter med bäbis med sig herregud vad mitt gudbarn har växt helt sjukt,så söt är hon,lite gnällig idag så jag försökte igen få henne att ta tummen men då får jag skäll vov vov,jag vill ju inte hon ska bli van med det jag älskar bara att reta hennes mamma lite hahahaha.

Ikväll lagade jag lax i ugn med ris och citronsås,så gott...
Under tiden gjorde Fanny och hennes kompis negerbollar,och det kunde man ju inte låta bli gud så goda dom blev....

Nähä nu ska jag sova

Natti
KRAM/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0