Utekväll igår

Jaha då var det redan onsdag idag och min andra lediga dag,varför ska det gå så fort för när man är ledig.
Jag trodde ju att jag skulle ta det lugnt ikväll men ick sa nicke utan röda korset ringde och sa att första delen på HLR är ikväll 3 timmar,hur kul låter det,inte alls och inte nog med det utan det skulle komma del 2 åxå,snart...

Idag har jag inte klätt på mig ännu utan ligger och slappar i soffan,jag var ute och åt igår med jobbet,vi hade supertrevligt,där vi var och åt heter Larmgatan 10,jag åt oxfile på järnplatta med potatisgratäng till och ett glas husets vin, mums det är så mysigt att få komma ut ibland,sen avslutade jag med en cosmopolitan och huset glass...

Vi var faktiskt allihopa,för en gångs skull ,även Marianne,Birgitta och Klenn som har slutat kom ,alltid lika roligt att se dom.
Helst Klenn som jag inte sett sen hon slutade,saknar henne så mkt ...

Så ikväll go vänner infinner jag mig på röda korset och min familj i skyttehallen haha vilket liv.
Men dottern tävlar i helgen så nu blir det mkt skytte.
Så kul hon ska skjuta både för sig själv och i lag ,men tyvärr så kan man ju inte följa med tack vare mitt roliga jobb.

Nu ska jag ta hand om disken och plocka ur och i maskinen.

Var rädda om er
KRAM /Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0