Välkomna

Jaha då var jag precis som alla andra idioter som bloggar,jag som lovade mig själv att det ska jag inte börja med,men oj så fel jag hade.

Ibland vill man ju skriva ett längre inlägg på facebook och då får man bara ett jädra meddelande som säger din text är för lång,och där har man suttit och slitit ihop något helt i onödan.

Först måste jag tacka underbara Victor som har hjälpt mig så snällt med bloggen,för jag fattar ju nada.

Denna helgen skulle jag ju igentligen ha kommit igång och jobba efter att ha varit hemma med Frida en vecka i(borrelia).
Men då trillar ju jag dit istället i halsfluss,trots att jag märkte det redan i ons-torsdag så fick jag komma till doktorn igår med hjälp av hot om att gå till tidningen,ja jag säger då det vilken härlig sjukvård vi har i detta landet,men fick ju det konstaterat igår i alla fall och skulle snällt hämta ut min pencillin på apoteket då dom låser dörren för lunch när jag håller i handtaget,fan också hela dagen var förstörd.

Idag har jag skrivit ett prov på 5 timmar i medicin och insåg att jag satt för länge pga att datan la av ett tag,och sista frågan fick jag sno på med så jag är besviken på mig själv.(Det gick ju på tid,så nu körde jag säkert på det,den som lever får se)

Sen fick jag ju stå ut ikväll att se Sverige förlorar mot Danmark istället för körslaget,min stora dotter sov hos en kompis hade hon varit hemma hade vi vunnit Tvn men nu fick jag ge mig,så är det när man är svag för sin älskling.

Nähä nu väntar sängen

Kram och godnatt

Enligt vårdcentralen var det fullt hela dagen igår men så här såg
väntrummet ut,helt tomt den timme jag satt där.
Bra sjukvård!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0