Torsdag morgon.....

Jobb jobb jobb livet består mest nu av att jobba,men det blir väll snart en vändning hoppas jag.
Men lite annat hinner jag med också i måndags sköt min dotter föreningstävling i ålem och vann hela finalen,så nu är hon föreningsmästare i korthåll.

Så i tisdags gick vi  ut på restaurang och firade vår tjej,vi gick på stekhuset jag åt oxfileplanka ett glas vin,gubben fläskfileplanka,Fanny oxfileplanka och Frida köttbulleplanka,sen blev det en drink också.
Sen avslutade Fanny och jag med en Gino och Frida med glass och jordgubbsås.MUMS

Igår var jag på med min fritidskompis på ölands köpstad och shoppade köpte jättebilliga ljuslyktor så nöjd blev jag att hitta på rea alltid kul.

Idag ska jag till Rockneby marknad med grannen och hennes flicka det blir väll lite godisinköp och karussellåkning.

sen jobbar jag fredag kväll och söndag men lördag tog jag faktiskt ledigt utan lön,min dotter ska tävla i gullabo ska bli spännande...

Jag hoppas jag ska hinna att träffa mitt underbara gudbarn med i helgen när hon är hemma,så jag får pussa lite på henne.

Har ångest har så mkt jag behöver hinna med men tiden räcker inte till.


Nähä nu ska jag hoppa in i duschen puss och kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0