Denna helgen över

Då var det söndag kväll och helgen är över,jag har precis tittat på min idol Tobbe i en annan del av köping,innan i dag var gubben och jag och storhandlade medans ungarna var hos kompisar.
Efter en välförtjänt sovmorgon,så skönt för en gångs skull att hela familjen kunde sova ut.
Men så var vi också trötta efter igår, vi var i sävsjö hela dagen.
Fanny sköt regionsfinal i luftgevär 21 st var dom i hennes klass som hon skjuter i det var blandannat folk från både gotland och västervik mm,hon kom 13 av 21 så nu är jag superstolt och jättenöjd,det är hon själv också...



Efter det stannade vi i växjö och blev utbjudna på mat av svärfar och Stina ,vi var på en restaurang som heter akropolis,en grekisk.SUPERGOTT.....
Jag åt inbakad fläskfile med kantarellsås,persikohalva och supergoda potatisar.
Till efterrätt tog jag Persikoflamberade crepes fyllda med äkta vaniljglass och lite chokladsås fint spritsat på tallriken.





Sen när vi kom hem till kalmar så var jag ju tvungen att springa in till syrran och gosa lite med mitt söta gudbarn,jag hade köpt en skallra till henne som man fäster på handleden,men hon ville mest äta den ,sötnosssssssssss.



Hon växer för fort!!!!!!!!!!!!!!!


Goding!!!!!!!!!!!!


-Hallå där tröttnar du aldrig på att ta kort på mig.
-Nä Mika det gör jag aldrig,älskar ju dig.


Jaha det var denna helgen,just det i fredags var min brossa här med Amanda och Adam ,jag bjöd på middag.
Alltid lika kul när dom kommer,nu åker min storebror till Thailand på onsdag i en hel månad,kommer sakna dig men tycker du är så jävla värd det.
Det vet du,lev livet nu riktigt ordentligt.


Nu ska jag sova jobb i morgon
Kramizzar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0