Hinner aldrig

Jag hinner ju aldrig blogga ,gode gud vad tar tiden vägen.
Ska försöka göra ett sammandrag av veckan som gått (sportlovet)
I måndags var jag ju tvungen att jobba tyvärr,sen är det ju som vanligt gubben ger sig iväg med ungarna på skytte och jag bänkar mig vid tvn för att se alla mina program som går just på måndagar.
Tisdagen gick åt att plugga och kollar OS som jag gjort nu många dagar hehehehehe,min gubbe tycker nog att jag har varit tråkig som bott på soffan.
Onsdags var jag och Frida och grannen och hennes flicka på slottet och gick guidad visning (prinsessvisning),när det var slut åkte vi till Leos där vi käkade och ungarna lekte ett par timmar.
Fanny var med mormor och kusin Amanda på slotte på en fängelsevisning,sen var Amanda och hon på stan och shoppade.
På kvällen sov Amanda här,mkt roligt att har henne här...
Torsdag:Väckte tjejerna för frukost,sen kom mormor och hämtade dom för att åka till simhallen,så Frida och jag tog det allmänt lugnt och väntade på kylskåpsreparatören,eftersom vår mat har bott på altanen i 3 dagar tur man tar försäkring....
Fredag så gjorde jag frukost till min systerdotter och hennes lilla goding som kom vid halv 10 tiden,så vi käkade tillsammans,sen gosade jag hela fm med mitt älskade gudbarn,hon är så cool nu,bus unge.....
Åkte med Sandra till jobbet för att börja vid 2,och det var det dummaste man kunde göra hahahahahaha 10 minuter innan jag började så hade maginfluensan kommit till vår avd,och jag kan bara säga att den här kvällen inte var rolig fy fan.

Sen var vi då framme i helgen och jag har tagit semester igår lördag tillbringade vi dagen på stan för att shoppa födelsedagspresenter till Fanny som fyller 10 år på fredag ,usch vad har dom året tagit vägen sen hon var min lilla goding.
På lördags kvällen hade vi vänner här käkade lite drack vin och kollade melodifestivalen,trevligt...

Idag söndag då så gav vi oss iväg till sävsjö för att Fanny skulle tävla,det gick sådär hon har skjutit bättre om man säger så ,men hon blev 4:a och en pokal med sig hem...
Efter det åkte vi till växjö och dumpade av våra barn hos svärfar och Stina,för att själva gå ut och äta i växjö,mkt trevligt att sitta själva ibland,vi passade på att äta på vår favorestaurang i växjö,barnen gick på MC Donalds med farfar och Stina....
Nu har vi precis kommit hem ,trötta som bara den,sitter bara och slappar och kollar på reprisen när johan tog brons i femmilen,gutt sverige 11 medaljer,helt ok....

Ska strax sova nu nattti natti
KRAM ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0