Länge sedan

Ja hej allihopa,nu var det ett tag sen jag skrev,har inte hunnit...
För någon vecka sedan fick Frida vattenkoppor,men väldigt snällt hon hade inte mkt,tog bara några dagar sen var hon frisk.

Ja vad har mer hänt i torsdag var hela arbetsgruppen på Skansen på öland jättetrevligt,åt god mat och gick igenom massa med chefen.

Men det var ett stort frågetecken om vi skulle komma dit,pga all snö,är så trött på detta nu,vill ha vår.
                     





Sen när jag kom hem på kvällen så var det dags för Fanny hela magen var prickig,och morgonen därefter så hade hon över hela kroppen bara 169 st i ansiktet,fy så mkt och jätteklåda.
Så hon fick utskrivet både tavegyl för klådan och xylocain på bedöva smärtan i munnen (skölja med) har både i munnen och hals...
Stackare.



Hur rik kommer man bli nästa månad?????


Men det är inte bara tråkigheter,vi gör om vårt så kallade sovrum,uffe målade vitt där igår,köpt massa nya saker,ska bli kul när det är klart.

Men så länge fick man inte vara glad idag gick min byrå på toaletten sönder,fan så nu blir det utgifter igen.
Får väll se vad man ska ha där nu,den är inte alls gammal men det är nackdelen med IKEA allt går fan sönder.

Nu ska jag komma på något till middag
Ha det bra kramizzar
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0