Onsdag

Jaha då var det onsdag och nyss hemkommen från jobbet och insåg rätt snabbt att ingen av våra barn behövdes hämtas idag båda hade följt med kompisar hem,och skulle käka hos dom.
Så gubben och jag passade på att köpa pizza.
Kvällen annars blir lugn tittar på tv, den lilla och jag,medans Uffe och den stora ska åka och skjuta.

I morgon är man ledig ska bli så skönt att sova ut för att sen jobbar igen på fredag.

Efter jobbet idag tittade jag in till syrran och busade lite med Mika,hon är så underbar nu.

Det kan jag ju också berätta att jag ringde och bokade husvagnen till semestern häromdagen,så dagen innan midsommar åker vi och är borta en vecka ska bli så mysigt och skönt att bara vara vi 4 i en hel vecka...
Shoppa ,bada,promenera,sola grilla och spela minigolf....
En och annan flaska vin åker nog också ner,mums...

Nu ska jag strax äta ha det gott alla goa människor som är så förnuftiga att läsa min blogg.

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0