Längesedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej allihopa nu var det längesedan jag bloggade,jag har inte hunnit haft fullt upp med jul,nyår,plugg och jobb.
Men nu är jag tillbaka och nu är vi ju inne i januari och det är 2010,och konstaterade häromdagen att min stora goa dotter fyller fan 10 år i år det är ju inte klokt vad har dom här 10 åren tagit vägen.

Ja julen har ju varit bra vi var hos min syster min familj och mamma och Tomas samt min bror,det var mkt trevligt julmat och lek,paketen tog vi hemma på fm och vi skulle ju inte köpa så mkt i år men det blir ju aldrig som jag säger,ett berg av klappar,ungarna fick mkt fint.

Sen på juldagen var vi i växjö hos svärfar blev lite julmat där åxå.

Annandagen blev det kalkon hemma hos min mor ,vi var hemma allihopa syskon med familjer,samt min mormor.

Sen har det ju även varit Nyår det firade vi ute i ljungbyholm hos några vänner,det var ju trevligt vi körde någon paketlek det var väll kul men lite konstig.

Så nu är vi ju då inne på 2010 och det är fullt med snö,det är första året på länge som snön har legat rätt om man tänker på årstiden.
Det är kallt men det är så mysigt med snö,nu hoppas jag på att det blir en redig sommar åxå.

Häromdagen var vi och köpte ett Wii så nu sysselsätter vi oss för fullt på kvällarna,fan vad det är beroendeframkallande....

Igår kväll  var min storebror och brorsdotter här vi fikade och kollade på lets dance ,och som sagt spelade lite wii.
Så i dag är jag supertrött dom var här till 23.30 sen satt gubben och jag uppe till halv 3,och så ska man jobba ikväll,roligare lördag kan man ju ha.
Men det bästa av allt är att jag jobbar med min going Lena.....

Jajajajaja vi hörs ha det bra
Kramizzzar
Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0