Lediggggg

Hejsan....
Skulle ju igentligen har skrivit igår ,men så hyrde Uffe puffe en film Johan Falk som vi tittade på ,så glömde helt bort att blogga.

Igår tisdag var ju min första lediga dag,och det blev en slappardag på fm sen på em gick jag och Frida och åkte pulka,det var ju evigheter sen man åkte det gick väll bra förutom att man är vig som ett kylskåp hahahhaha.

Efter det pluggade jag lite.

Annars hände det inte mkt vi spelade lite Wii gubben och jag när ungarna somnat sen tittade vi alltså på filmen.

Idag blir också en lugn dag, min stora donna skulle till pulkabacken med skolan idag,så det var full packning med sig idag ,så hon fick åka med pappsen idag.

Nu ska jag greja lite vi hörs
Kramizzar på er alla vettiga människor
Anna

Ps.Lägger in en bild på mitt söta gudbarn som betyder så mkt för mig,älskar dig Mika...
Är hon grym eller är hon,hahahaha,hon har fått en hoppgunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0