LEDIGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Hej allihopa...
Nu var detta jobbarpasset över för denna gången,så skönt med tanke på vad vi hade på jobbet idag.
Så nu ska jag och Frida vara lediga och ha det skönt i 3 dagar,mysigt.

Skönt idag började alla rutiner igen och det kändes helt jävla underbart för mamma (mig),skola och läxor,tidig sängdags och även skyttet började ikväll men det var bara Fanny som orkade åka och träna.

Hon sköt 200 ,så duktig min dotter,men lite tråkigt är att hon fick reda på idag på träningen att förbundet har bestämt att hon ska skjuta i L11 nu efter nyår,så det är ju inte roligt på tävlingar men hon får ta det som en kul grej och hoppas på det bästa.

Funderar starkt på att gå och sova,efter en kväll med TVn,det var ju massa bra idag först halv åtta hos mig ,sen var det ju familjerna med alla jävla ungar,herregud säger jag bara vad fan skaffar man så mycket barn för,när man inte ens kan ta hand om dom själv ,stör mig på att dom större syskonen får ju ägna sin fritid åt att hjälpa till med barnen hela tiden ,dom barn som föräldrarna själva gökat till,dåligt.....

Men samtidigt ger jag dom en stjärna dom som har så många barn,jag skulle aldrig palla men visst det är ju säkert lättare när man låter andra göra en del av jobbet.

Sen lipade jag en timma till spårlöst försvunnen....

Idag fick min stackars mormor åka in på sjukhuset med ambulans,det verkar inte vara någon större fara enligt uppgifter i kväll vi får väll se i morgon.
Då vet vi lite mer.

sovdags
Kramizzar
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0