Lördag

Jaha då var det lördag igen och livet känns lite hopplöst idag,eller det började igår kväll när jag kom hem från jobbet då hade min älskling Frida fått vattenkoppar,och det kändes jävligt surt nu,jag har inte råd att vara hemma men så är det att ha barn ,dom går alltid i första hand för mig,så självklart ska jag stanna hemma och käka nudlar i en månad hahahhahaha.....

Sen var det jobb idag och då fick jag ett sms att någon hade blivit mördad inatt ,lite otäckt att det händer så nära in på tyckte jag då.

Men sen fick jag ett ännu tråkigare besked och det var att denna person är en gammal vän som jag umgicks mycket med för några år sen,då gick luften ur mig helt och till råga på allt så vet jag vem som gjort det med  fy fan,jag tänker så in i helvete på era familjer ikväll,ni vet vilka ni är.

MEN EN EXTRA STOR TANKE SKÄNKER JAG TILL KEVIN
som har förlorat sin far....

    R.I.P ZUGGE ,vi ses igen i framtiden......

Sista åren har vi inte haft samma kontakt som tidigare ,men när vi umgicks ja herregud det skulle jag kunna skriva en bok om allt tok vi har gjort du ,jag och många fler.

Nu sista tiden har det blivit mest snack uppe vid centrum,känns så overkligt när man mötte dig för bara några veckor sen.

EN ROLIG TID SOM JAG ALLTID KOMMER MINNAS.

Jag som skulle plugga det blev inget med det,pallar inte,nu ska jag sova för att snart gå och jobba igen några timmar.

Ha det bra
Kramizzar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0