Sprutdags

Jaha då var man hemma igen ,jag och Frida var med Fanny 10 minuter i skolan när hon skulle ta sprutan,hon var så duktig,sa inte ett ord,godingdotter man har....

Idag på morgonen berättade min dotter en sak som en lärare hade sagt ,vad vill jag inte skriva här för det är privat det jag ville komma till var att fan vad skolan ska lägga sig i allt det är väll föräldrarna som bestämmer och uppfostrar sina barn,inte skolan.

Stör mig på sådanna människor säger bara skaffa er ett liv.
Jag har ett bra motto och det är'

Sköt dig själv och skit i andra.....

Nu ska jag käka frukost och tar det allmänt lugnt i morgon börjar jobbet igen...

Kramizzar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0