Lång tid har gått

Ja det har det verkligen sen jag bloggade sist,men la det lite på is eftersom lite annat i livet var viktigare just då,men nu är jag tillbaka redo att ta upp bloggen igen.

Men  då är frågan vad jag ska skriva hihihi,jag har precis börjat jobba igen efter 5 veckors semester,som har varit både roliga och jobbiga.

Det roliga först, vi var i Halmstad en vecka jag och familjen bodde i husvagn,så jättemysigt.
Fångade krabbor,badade på tylösand,plockade snäckor,åt godis och massa jordgubbar,shoppade och var på äventyrsland och mycket mer.

Men vi hade även jättehärligt hemma ummgåtts med vänner ,badat grillat,shoppat och läst böcker faktisk i år och några goda drinkar har det blivit.

Sen har vi även varit och firat en vän som fyllde 30 år ,trevligt god mat och roliga lekar.

Mkt minigolf har det också blivit.

Ja det var väll kortfattat det roliga nu över till det jobbiga då och det var ju att jag blev jävligt dålig på semestern också trodde först att det var en hjärtinfarkt,men efter EKG och mycket prover visade det sig att mitt hjärta var kanon och det var inte det,dom visste inte vad det var,lite jobbigt att inte få svar men men,kunde vara stress.

Sen har ju min astma varit dålig i år pga värmen,så lite skit har det varit med kärringen.

Men nu har jobbet börjat igen och rutinerna börjar komma tillbaka,känns så skönt och för en gångs skull är jag väl förberedd till ungarna börjar skolan med inköp av allt känns så skönt att slippa stressa.

Nu börjar jag längta till lite roligheter som snart ska komma men det jag längtar mest till är 21 augusti då blir det tjejfest i nybro med några av mina bästa vänner,ska bli så skoj.

Idag har varit en riktig slappardag kollat på film med mina tjejer och ikväll blir det grillning med gänget.

Nu ska jag ta hand om tvätten ....

Bye bye
var rädda om varandra
Pussssssssssssssssssss
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0