Söndag

Då var den här helgen strax över lite kortfattat .
I fredags jobbade jag först sen gick jag hem till min syster för vi skulle laga massa käk till vår brossas överaskningsfest på lördagen han har nämligen fyllt 40.
Han trodde nog in i det längsta att det inte skulle bli något,hahahahaha men så lurad han blev,självklart glömmer vi inte bort hans födelsedag,så på fredagen kom Amanda hem till oss för att vara barnvakt som vi hade sagt till brossan men i själva verket så skulle vi göra i ordning allt,hon var så duktig dukade och fixade ordning precis allt i lokalen själv.
Sen var ju lördagen här och vi 3 hade vi sagt tilll alla gästerna att dom skulle komma ,sen skulle bror min komma vid halv 4 för att så kallat fira Fanny,så snopen han blev och det roliga var ju att han inte hade misstänkt något,det trodde jag faktiskt för min bror är smart och lite finurlig men icke så det var ju bra.

Jag tror han blev väldigt glad innerst inne,men det roliga är att jag inte tycker min bror ser ut som en 40 åring och helst inte nu när han har kommit hem från Thailand och är brun som en pepparkaka och nya kläder väldigt fräsch.

Sen på kvällen när alla hade åkt hem så var det melodifestivalen som gällde sån himla tur att inte Salem Al Fakir vann....

Idag söndag åkte vi till världens ände för att titta på när vår dotter tävlade  det hette visst Gullabo hahahha vilken bonnhåla.

Det gick tyvärr riktigt dåligt så det var tråkigt för henne,men vi väntade ändå till prisutdelningen eftersom förbundet var där idag och delade ut priser från dinacupen och där tog  ju Fanny guld i L9 serien så det ville hon ju ta i mot.

Efter det åkte vi till Zorbas och käkade buffe sen bar det väg ut mot modehuset och Fanny gjorde mig urfattig hon shoppade en jeansjacka och 2 par skor.

Snäll mamma,men fattig nu.hahahhahaha

Nähä får väll spela färdigt det här bingolotto ,fasiken hatar igentligen spelet jag hade nr 13 kvar så hade jag vunnit en volvo vad kommer då jo nr 12....

BOJKOTTA DETTA hahahahahhaha

Kramizzar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0