Vår i luften

Vad underbart det är i luften våren kommer med små steg nu,jag var så positiv till jag kom till jobbet idag och mina arbetskamrater förstörde allt och sa att det ska bli snö och -15 grader i helgen,jaha det var den våren det va fan snön ligger väll kvar tills vi ska åka på semester om det ska hålla på så här..

Men jag skiter i dom jag ska ha vår nu så i morgon efter jobbet ska jag och min systerdotter åka och kolla lite nytt typ gardiner mm.

Ja vad har jag annars gjort ingenting mest njutit av vädret och jobbat medans alla andra på jobbet har haft magsjukan.

Ikväll sitter jag bara och slappar och försökt forska fram 2 kusiner som jag aldrig har haft någon kontakt med vi får väll se om dom svarar...
Hoppas det skulle vara kul och hitta lite på min farsas håll också.

Nu ska jag kolla på tv och njuta hahahhahaha
Uffe och ungarna är och tränar....

Kramizzar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0