Då var man igång

Idag är den stora dagen ,som jag ska börja träna men jag tjuvstartade igår,jag ska ju bli visad maskinerna ikväll men igår tjtade min söta granne på mig att följa med ner till gymet så sagt och gjort så stod jag helt plötsligt på ett löparband och promenerade och det var riktigt skoj.

Efter det gick vi in i Easyline hallen och provade lite maskiner som Sandra visade mig,sen avslutade vi med en riktig sjärtmassage i massagefotöljen hahahahhahahhaha.


Tänk om man hade en gubbe som kunde massera så ahahahahhaha.

Sen blir det gymet ikväll igen  då kommer en instruktör och visar mig lite vad jag ska göra.
Hoppas att jag ska kunna bygga upp lite muskler kring min skada i ryggen,och stänga inne skiten.


Nu ska jag gå bort och hämta mitt lilla troll och en killkompis till henne.
Puss och kram skumbanan/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0