En trött Anna


Ja det är det ikväll, en trött Anna.

Jag har haft mitt underbara gudbarn här i dag medan hennes mamma var på Ullared och smäckte pengar hihihihi och det är så mysigt att få ha henne ,men vad man glömmer fort hur det var att ha en sådan liten.
Men det har varit fullt ös på henne ,så roligt har hon haft med mig och gubben idag att hon inte ville sova,så det var en trött Mika jag lämnade över till sin mormor idag.

Jag var en sväng på modehuset och köpte ett par vinterkängor till henne älskar att skämma bort detta och mina barn hihihihihi.

Ja vad har annars hänt inte mkt sitter och funderar på ekonomin nästa månad,min gubbe var sjuk förra veckan i feber och förkylning och nu har han gjort något under nacken ner mot ryggen,så nu är han hemma.
Han var och träffade en sjukgymnast i dag som sa att en disk var lite sliten just nu vet inte vad det beror på.

Stackarn,ska dit igen på fredag så får hoppas han kan säga mer då.

Nu har jag kollat bönderna ,ja herregud vad ska man säga hahhahahahha.

Nu ska jag slå ihop mina ögon snart och sova jobbet väntar i morgon.
natti/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0