Helgen över...

Hej alla glada då var det söndag igen,och jobbar helgen slut för denna gången ,så nu blir det bara en slapparkväll med ensam mamma söker och tar det allmänt lugnt efter en händelserik vecka,som har tagit mkt energi.

Äntligen har mina söta kusiner fått ett nytt fosterhem men jag har tyvärr inte hunnit träffa familjen än men det viktigaste är att dom får det bra,och det har tagit mkt energi från mig denna resan .
Men ska försöka hinna ut någon dag för att se hur dom får det.

Även jobbet har tagit mkt energi denna helgen har varit tufft samt har jag tydligen börjat få sömnproblem ibland så denna helgen har inte varit många timmar sömn.

I onsdags var ju vi 4 goingar som åkte till Ullared och det var nog det värsta jag gjort på länge herregud vi hade ju beställt bussresan på höstlovet och det kom vi på försent,fy f-n så mkt folk ,men Anna smäckte ändå 4000:-men gud så trött jag var när vi åkte hem och vad hände då jo vi smällde med ett rådjur på den där jä-la vägen mellan nybro och växjö,lysena dog på ena sidan av bussen så vi fick typ köra i 60 hem och blinka med blinkisen åt alla vi mötte hahahhahaha kul jul så vi var typ hemma vid 9 på kvällen.

Summan av kardemumman så blev det ju något positivt i alla fall jag är nästan färdig med alla mina julklappar,jippie.

Igår  kväll hade vi i familjen spelkväll med tända ljus och godis denna gången blev det tjuv och polis,så kul nu när Frida läser och räknar hon med så hon kan vara med på lite andra spel.

Jag avslutar väll med ett par kort på mina käras gravar där jag har varit ikväll och tänt ljus.

Först var jag på Rogers grav (Min plastbrossa)


Sen blev det ett besök på min styvpappas grav (Åhhhh vad jag saknar han)
Där ligger även min låtsasfarmor och låtsas farfar,och deras dotter.



Min styvpappas sten som ligger ner....

Nähä nu ska jag bädda ner mig i soffan och känna att jag är ledig i 3 dagar......
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0