Jaha då var det klart

Hej allihopa ...
Jag kom precis hem från Malkars där jag har varit och skrivit in mig efter att jag vann ett årskort där,så nu är det bara att köra ett år.

Lite nervöst var det att gå ner där men jag tror att jag kommer tycka det är kul sen när jag kommer igång,många som man kände.

Meningen är att jag har tänkt börja med styrketräning det är det jag vill mest men funderar på att testa easyline längre fram,när jag har blivit varm i kläderna det verkar skoj.

Mötte en av Fridas kompis mamma på gymet,blir kanske att köra lite ihop med henne någon gång,ännu roligare var att hon ska flytta in precis bakom oss,det kommer min dotter tycka blir kul.
Alltid roligt med kompisar på nära håll.

Kvällen blir lugn och slappar framför tvn....

I morgon jobbar jag kväll så ska göra stan en runda på fm.

Ni måste bara kolla in denna idioten man undrar hur vissa människor är funtade.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article8108955.ab

Ja vad säger man ..

bye bye nu ska jag ta mig en kopp te
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0