Ledig idag...

Ja vad gör man en dag som denna fm gick åt att plocka undan lite ,och att bara vara sen vid lunch gick jag och Frida bort till skogen och hämtade en kompis som hon skulle leka med idag ,fritids var där på utflykt idag.
Fanta kom också hem efter en natt hos en kompis,så det blev våfflor till alla ungarna.
Nu ligger bara jag och slappar i soffan och båda dörrarna är stängda in till rummen med olika musik på trevligt trevligt.

I morgon åker jag till Ullared och bränner pengar....

Med mina goingar på jobbet,kul ska vi ha.
Få se om man får träffa  Ola-conny eller Morgan hahahahha
annars blir det kanske ett par I love Morgan trosor hahahahha

BYE BYE
/ ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0