Regn!!!!!!!!!!!!!!!

Hej allihopa....

Vad tog snön vägen da det skulle ju komma in snökaos stode det ju på löpsedlen,och så gick man upp idag och väntade vitt ute men var ser man jo ösregn där hade ni allt lite fel metrologerna.

Nu har man precis skickat iväg ungarna till skolan frida skulle till ishallen idag och Fanny till simhallen så fullt ös med packade väskor,tur man hade gubben hemma idag inte för att han var till så mkt hjälp han har ju ont i nacken och ner i ryggen så det är inte mkt han kan göra hmmmm.

Igår kväll var det premiär på det nya programmet på ettan bortskämda ungar och det var nog det värsta jag sett på länge herregud hur kan man som förälder förstöra sitt barn så,jag är glad att mina ungar 6 och 10 år hjälper till och efter detta programmet ska dom få ännu mer för det vore min största fasa om dom blev som dom snorungarna fy f-n.

Jag läste Malin wollins blogg och det var så bra skrivet om programmet, där är en människa med huvudet på skaft så är hon ju också tillsammans med en KFF spelare kan det bli bättre.

Nähä nu ska gubben och jag sätta oss med jultidningarna sen blir det lugnt.

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0