IDOL

Hahahhahahaha vilka jävla tomtar ,jag fattar inte att man gå och skämmer ut sig för hela sverige man måste ju för fan veta att man låter som jag vet inte vad,gode gud.

Jag är impad över att Bagge och dom är så lugna ändå hahahha jag hade fan blivit förbannad på vissa eller bara skrattat jag vet inte vad.

Jaha då har man jobbat sina 3 dagar och skulle igentligen varit ledig nu i 3 dagar,men då har man ju en utbildning som man ska gå på i 2 dagar,bemanningsekonomi låter ju inte så upphetsande precis.

Jag måste ju också nämna att vi på området här hade 30-års jubileum för lite sen ,då var malkars här och pratade då kunde man skriva upp sig om man ville vara med om utlottningen av ett årskort på malkars i lindsdal,och vem tror ni vann,jabbadabbado jo jag hahahahhahahaha ,så nu funderar jag starkt på att börja köra måste bara gå iväg med min rygg först och kolla vad jag ska träna och så.

Jag hade en av varje barn idag efter skolan en jätteglad och en jättearg,den lilla var så glad för hon hade haft gympa för första gången i skolan med gympakläder och gympaskor hahahhahaha vad lite som kan göra ett litet hjärta glad.

Den stora var arg för att någon i hennes klass hade kastat blåbär på hennes vita adidas jacka på ryggen när dom var i skogen idag med klassen,och det kan jag förstå fan att ungar måste sabba för vissa andra,att man inte kan vara rädd om varandras saker,blir så trött.

Nu ska jag mysa vidare med gubben ha det gott
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0