Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Äntligen kom 3 poäng till mitt älskade KFF,känns så skönt att ha Etrit tillbaka i mål,nu måste det bara till fler 3 poängare för att vara säkra.
Så nu firar vi med lite choklad på måndagkvällen,mums polka är fan den godaste som har gjorts.

Jaja nog om matchen ,idag har jag äntligen varit på hud och fått svar om mina prickar det var troligtvis något som hette pityriasis rosea,jaja jag fick ett namn i alla fall,det ska tydligen gå bort av sig själv,något positivt med detta är att jag fick frikort idag så nu ska jag passa på att kolla upp vissa saker,hihihihihi utnyttja systemet.

Idag känner jag verkligen att man inte har varit nyttig först tårta på jobbet för att fira pantertanterna som har fyllt år sen choklad ikväll.

Nu ska jag lägga mig och glo på mina såpor som jag missat pga fotbollen.

Natti natti

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0