Ledig dag

Jaha då var vi redan framme vid tisdag ,tiden går så fort nyss var det sommar och idag är det fan höst ute kallt och ruggit.

Jaha vad har hänt i mitt liv senaste dagarna da inte så mkt faktiskt jag är ju inne i alla mina helger nu så man bor mest på jobbet.

Tyvärr var jag ju på jobbet i lördags när min dotter var och tävlade fältskytte i mörtfors någonstans vid västervik ähh jag vet inte redigt någonstans däråt i alla fall jag och geografi är inte bästa vänner men skit samma,hon tävlade i alla fall och vann hela skiten och tog dagens högsta resultat så nu är hon smålandsmästare i liggande korthåll,ja vad ska man säga det måste ju vara mig hon har ärvt dom bra generna ifrån hahahhahaha,jag är jätteglad för henne och stolt att hon går sin egen väg och gör det hon tycker är kul och inte lyssnar på negativa saker utan kör sitt race,det kommer hon gå långt på i livet att göra det hon tycker om och inte det alla andra tycker.

Så det var en bra övning för det som komma skall  nästa helg den 1 oktober ger vi oss i väg till Eskilstuna och ser vad hon hamnar i sverige också,då ska hon skjuta elitseriens final.
Så nu är hotellet bokat,det blev ett 4 stjärnigt hotell och ett familjerum.

Min lilla har börjat träna luftgevär nu för säsongen hon ska fortsätta i läckeby ett år till sen får vi se,men Fanny har ju gått över till Ålem och dom börjar sin säsong den 28/9.


Nu har ju skolan satt igång och då är det också massa föräldrarmöten och utvecklingsamtal,jag var häromdagen på fridas föräldrarmöte i nollan,och igår kväll var det dags för Fannys föräldrarmöte med den nya fröken.
Verkar vara en mysig fröken,och ett kort möte och inte massa onödigt tjafs skönt det.
Även kul att få se deras nya klassrum.

Måste också nämna att mitt älskade KFF vunnit 2 matcher nu och det känns ju underbart att ha Etrit tillbaka i mål.

Det har ju även varit VAL  i sverige och det tänker jag inte nämna något om alla vet vad jag tycker och skulle jag skriva det här skulle det bara bli massa fula ord.

Puss och kram skumbanan
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0